Jak na přihlášky, platby a odhlašování
ONLINE PŘIHLÁŠENÍ DO KROUŽKŮ, JEJICH PLATBA NEBO ŽÁDOST O VRATKU
V tomto dokumentu najdete několik jednoduchých kroků, které jsou nutné k vyřízení přihlášky do kroužku, na akci nebo na tábor. Je to snadné - nejprve se zaregistrujete a poté pracujete s účastníky (vašimi dětmi nebo vlastní osobou).
KROK 1 - REGISTRACE UŽIVATELE
Podívejte se na stránky www.ddmtyn.cz. V jednoduchém formuláři pro registraci uživatele vyplňte svůj platný email, heslo, které si vymyslíte, jméno a příjmení. Tip pro vás – pokud už v databázi MěDDM Týn nad Vltavou vaše děti jsou, registrujte se na tu mailovou adresu, kterou známe. Další práce pak pro vás bude jednodušší!
Poté vám na váš e-mail přijde zpráva s tzv. validačním odkazem – tím potvrdíte, že daná adresa je skutečně vaše. Nyní jste již zaregistrováni v našem online centru a můžete pokračovat v dalších krocích.
KROK 2 - PŘEHLED ÚČASTNÍKŮ A INFORMACE O PŘIHLÁŠKÁCH
Jestliže už k nám některé vaše děti chodily (případně vy sami), uvidíte je na úvodní obrazovce spolu se souhrnem všech přihlášek, které evidujeme. U jednotlivých přihlášek je také uvedena doplňující informace v případě, že je nedořešena jejich úhrada, nejsou-li dosud schválené, jde-li o náhradníky apod. Po kliknutí na konkrétní přihlášku můžete vidět informaci o platbách, stáhnout si přihlášku k podpisu, ale také měnit kontaktní údaje, případně stahovat doplňující dokumenty (např. informace či formuláře k táborům apod.). Můžete zde také požádat o vrácení přeplatku, který evidujeme, případně použít přeplatek na úhradu přihlášky.
Tip pro vás – jste-li přesvědčeni, že byste zde svoje děti měli vidět a nejsou tu, mohlo se stát, že neznáme vaši aktuální e-mailovou adresu – v takovém případě systém děti nedokáže k vaší registraci přiřadit. Kontaktujte prosím MěDDM Týn nad Vltavou, abychom to dali do pořádku. Přijměte prosím s pochopením, že budeme potřebovat ověření, že jde skutečně o vaše děti a nemůžeme proto tuto operaci provést telefonicky (pokud vás spolehlivě neznáme).
KROK 3 - VÝBĚR KROUŽKU (akce nebo tábora) PRO PŘIHLÁŠENÍ
V menu vyberte položku Kroužky (akce, tábory). Zobrazí se vám přehled všech programů, na které je možné se přihlásit online. Výběr můžete zúžit pomocí filtrů v pravé části obrazovky (podle zaměření, dne či místa konání). Kliknutím na pole s kroužkem se zobrazí detailní informace o něm a níže tlačítko Přihlásit. Poté vyberete některého z účastníků spojených s vaším účtem nebo zvolíte možnost „Nový účastník“.
KROK 4 - PŘIHLÁŠKA Nyní už zadáváte PŘEDBĚŽNOU přihlášku do kroužku.
Nastavte, zda jde o přihlášku pro dítě nebo plnoletého účastníka. Vyplňte odpovídající typ školy. Zvolte školu, kterou vaše dítě bude navštěvovat po zahájení kroužku (případně podle dalších okolností mimoškolní dítě, nestudující - dospělý). Dále vyberte, zda bude vaše dítě po skončení kroužku odcházet samostatně nebo v doprovodu (platí pro děti). A vyberte prosím, že chcete platit na celý rok (u akcí a táborů vyberte z možností). V dalším kroku se zobrazí osobní a kontaktní údaje, které prosím zaktualizujte. Některé jsou povinné, jiné mohou být nepřístupné (nepotřebujeme je). Závisí to na typu školy a věku účastníka a také typu činnosti, na kterou se hlásíte.
Tip pro cizince – nemáte-li české rodné číslo, zaškrtněte „Účastník je cizinec bez přiděleného českého rodného čísla.“
V následujícím kroku vás prosíme o udělení souhlasů se zpracováním údajů, jsou-li potřebné. Také zde můžete přihlášku doprovodit stručnou poznámkou (uvidíte ji potom ve formuláři přihlášky). Nakonec prosíme o potvrzení seznámení s podmínkami účasti a vnitřním řádem (dokument najdete ke stažení přímo na tomto místě přihlašování). Kliknutím na tlačítko „přihlásit“ odešlete celou přihlášku do našeho systému. Na úvodní obrazovce (menu „úvod“) najdete přehled všech takto zadaných přihlášek a také stavu jejich úhrad. Vezměte prosím na vědomí, že proces online přihlašování zakládá pouze předběžnou přihlášku, kterou musíme následně potvrdit.
Je možné přihlásit i účastníka, u kterého vidíme větu „Věk účastníka nesplňuje podmínky přihlášení“, neboť se jedná o nezávazné přihlášení. Je poté na posouzení pracovníka MěDDM, zda takového účastníka povolí a řádně přihlásí! Prosíme, neplaťte předem! Po potvrzení přihlášky dostanete e-mailem informaci o jejím schválení a také o vygenerování přihlášky ke stažení a podepsání. Současně obdržíte pokyny k úhradě, teprve poté ji proveďte.
KROK 5 - PLATBA
Úhradu můžete provést přímo v klientském účtu pomocí tlačítka „Zaplatit“ buď online kartou nebo online bankovním převodem, popřípadě naskenováním QR kódu do mobilního bankovnictví. Zaplatit můžete také obvyklým bankovním převodem podle platebních údajů na přihlášce. Platbu může uhradit hotově v MěDDM Týn nad Vltavou. Při platbě na účet je bezpodmínečně nutné dodržet správný variabilní symbol – v opačném případě nebude platba spárována s vaší přihláškou a budeme vás považovat za dlužníky!
Platby za kroužky je nutné provést v celkové výši (roční zápisné).
Platby provádějte na účet MěDDM Týn nad Vltavou 263858033/0600 do 20. října příslušného roku v případě plateb za kroužky. Pokud platíte akci nebo tábor, tak je vždy uveden termín úhrady na mailu, který dostanete.
KROUŽEK (TÁBOR) MI UHRADÍ ZAMĚSTNAVATEL. JAK POSTUPOVAT?
Máte-li možnost získat finanční příspěvek zaměstnavatele na úhradu kroužku, akce či kurzu, sdělte nám, prosím, tuto skutečnost (stačí mailem) a zašlete objednávku, na základě které vystavíme fakturu. Na objednávce uveďte údaje nutné k vystavení faktury:
- plný název zaměstnavatele, jeho IČ, fakturační adresu
- jméno a příjmení dítěte a rodiče (zaměstnance, který o příspěvek žádá)
- název kroužku, akce, kurzu nebo tábora a variabilní symbol dítěte (podle přihlášky)
Uveďte také, kam máme fakturu zaslat, adresu, mailovou adresu, či zda si ji vyzvednete osobně.
NA KROUŽEK (TÁBOR) CHCI ČERPAT DOTACI „POMÁHÁME S KROUŽKY PRO JIHOČECHY“ (zatím platné pro školní rok 2023/24 a 2024/25)
- Napište nám na mail, na jaký kroužek (tábor) chcete čerpat dotaci. Na základě tohoto mailu tábor (kroužek) doplníme do seznamu námi nabízených aktivit.
- Nejprve musíte být přihlášeni na tento tábor (kroužek) v našem systému a přihláška musí být potvrzena.
- Pak si vyřídíte dotaci podle návodu na stránkách krouzkyprojihocechy.cz (informace pro rodiče) a po vyřízení si vyberete aktivitu, na kterou chcete vaše body čerpat
- Zbytek již vyřídíme my, požádáme o dotaci a budeme vás kontaktovat, pokud by byl potřeba doplatek.
PRO ODHLÁŠENÍ ÚČASTNÍKA Z KTERÉKOLIV KROUŽKU/AKCE/ TÁBORA je potřeba kontaktovat MěDDM a odhlášku provede pracovník MěDDM.
V klientském centru odhlašovat nelze!
Pro vrácení uhrazeného poplatku zažádejte prosím přes klientské centrum. Vyberte v Menu položku Úvod. V přehledu účastníků po pravé straně vyberte aktivní přihlášku, na kterou kliknete. Dále v možnostech přihlášky opět napravo vyberte: ,,Žádost o vratku“ o tu vyplňte. Poté odešlete žádost o vratku pomocí tlačítka: ,,Odeslat žádost“.
Upozorňujeme, že účastnické poplatky vracíme pouze v případě vážných důvodů jako je dlouhodobá nemoc a změna bydliště. U dětských dopoledních klubů nástup rodiče do zaměstnání a nástup dítěte do školky.
Účastníka, který se pětkrát po sobě nezúčastnil činnosti zájmového útvaru (kurzu) a neinformoval vedoucího o důvodech své neúčasti, považujeme za odhlášeného. V takovém případě se zaplacený účastnický poplatek nevrací!
Při odhlašování z táborů platí stornopoplatky, které ve směrnici č. 5.5 Stanovení úplaty za jednotlivé obory na stránkách www.ddmtyn.cz.
PŘIHLÁŠKY NA TÁBORY, OBORY, AKCE, pokud bylo přihlašování provedeno elektronicky, pomocí klientského účtu v systému DOMEČEK, NENÍ NUTNÉ TISKNOUT A ODEVZDÁVAT DO MĚDDM OD 1. 7. 2025 tj. na školní rok 2025/2026 a na tábory, které budou uskutečněné v červenci a srpnu 2025. Smluvní vztah byl uskutečněn elektronicky (občanský zákoník).
Pokud je účastník přihlášen jinou formou než přes klientský účet např. převod z jednoho oboru na druhý, z jednoho tábora na druhý, přijdete osobně do MěDDM, máte problém s mailovou adresu, pak je nutné přihlášku vytisknout a přinést do MěDDM podepsanou.